اپوکسی مخازن آشامیدنی

اپوکسی مخازن آب آشامیدنی را می توانید با قیمت مناسب به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری نمایید. بازرگانی رادین بزرگترین مرکز فروش انواع رنگ صنعتی در کشور است که تمام محصولات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست مشتریان گرامی میرساند.

اپوکسی مخازن آب آشامیدنی

اپوکسی مخزنهای آب آشامیدنی می بایست از هرگونه مواد سمی و ترکیبات مضر عاری باشد.استحکام و چسبندگی  بالا از
ویژگیهای این محصول می باشد. در واقع این پوشش مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده،اسید ها و مواد قلیایی دارد. رنگ ضد اسید اپوکسی میتواند مقاومت بالایی در برابر خوردگی ایجاد کند.

مزایای رنگ بهداشتی مخصوص مخازن آب شرب

رنگ اپوکسی مخازن آب شرب، برپایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی‌آمین میباشد. رنگ اپوکسی از چسبندگی بالایی برای سطوح فلزی، سیستم‌های اپوکسی و پلی‌یورتان برخوردار است. استفاده از پیگمنت‌های غیرسمی، باعث گردیده این رنگ مناسب پوشش مخازن آب آشامیدنی باشد. پوششی که سازگاری بالایی با انواع شرایط جوی داشته و  حساسیت محیطی کمی دارد.
این نوع رنگ برای پوشش نهایی مخازن فلزی و بتونی آب شرب، سطح داخلی لوله‌های فلزی انتقال آب آشامیدنی، کانال‌های آب، و سطوح مرتبط با آب آشامیدنی استفاده می گردد.
این نوع رنگ سازگاری مناسبی با رنگ اپوکسی رویه و رنگ میانی، رنگ پلی‌یورتان، رنگ الکید دارد. و این رنگ تاثیری روی مزه و طعم آب مصرفی ندارند.از رزین اپوکسی به خوبی به لایه‌های قبل بعد براحتی می‌چسبد و سختی بالا از دیگر ویژگی آن است.
چسبندگی مناسب بر روی سطح فلزی، بتنی، پوششهای اپوکسی و پلی یورتان،مقاومت بالا در مقابل مواد شیمیایی،مقاومت
نسبت به روغن، اسید، باز، حلال‌های نفتی و آروماتیک، رطوبت و خوردگی و استحکام بالا از ویژگی های مهم این نوع رنگ
است. علاوه بر آن مقاومت خیلی خوبی در برابر تغییرات دمایی، فشار و تنش‌های مکانیکی دارد. این نوع رنگها بصورت تک
لایه‌ای استفاده می گردد. علاوه بر آن رنگ مخازن آب شرب، قابلیت شستشو دارد.

موارد مصرف

از رنگ اپوکسی بهداشتی به عنوان لایه میانی و لایه نهایی در سیستم‌های پوششی محافظ سطوح داخلی مخازن آب استفاده می‌کنند. موارد استفاده اپوکسی مخزن آب آشامیدنی عبارتند از: لایه آستری،لایه میانی،لایه نهایی،رنگ‌آمیزی در سیستم تک لایه پوششی،سطوح مستقر در فضای باز معمولی،سطوح غوطه‌ور در آب، سطوح فولادی، سطوح بتنی، تاسیسات دریایی، اسکلت‌های فلزی، پوشش تانکر آب و خط لوله، محیط‌های نیمه صنعتی، محیط‌های خورنده صنعتی، مقاومت نسبت به مواد شیمیایی،مقاومت حداکثری تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد می باشد.

اپوکسی مخازن آشامیدنی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما