تینر روغنی ارزان قیمت

تینر روغنی ارزان قیمت و باکیفیت را می‌توانید. از شرکت بازرگانی رادین به صورت عمده خریداری کنید.تینر یکی از اصلی ترین مواد در صنعت رنگ میباشد و جهت رقیق نمودن انواع رنگها، جلاهای روغنی و رنگهای اتومبیلی برپایه رزین آلکید، رنگ های روغنی ساختمان و همچنین برای پاک کردن استفاده میشود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تینر روغنی ارزان. قیمت

تینر روغنی یکی از انواع تینر است که از آن برای حل‌کردن یا رقیق کردن رنگ‌های روغنی استفاده می‌شود. رنگ‌های روغنی (آلکیدی) هم یکی از انواع رنگ است که معمولاً از این رنگ‌ها عموماً برای پوشش سطوح فلزی استفاده می‌شود.
به‌عنوان‌مثال درب ورودی فلزی حیاط خانه شما احتمالاً با رنگ‌روغنی رنگ شده است.
برای رقیق کردن (حل‌کردن) رنگ روغنی هم از تینر روغنی استفاده می‌شود. البته از گذشته تا به امروز اساتید رنگ‌کار برای حل‌کردن رنگ‌های روغنی از بنزین به‌جای تینر روغنی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از بنزین به‌جای تینر روغنی، مدت‌زمان بالای خشک‌شدن تینر روغنی است.
تینرهای روغنی را با رنگ‌های روغنی یا رنگ‌های پایه ترکیب کرده و سطوح چوبی یا اجسام فلزی را رنگ می‌کنند. گاها ممکن است در بازار از تینرهای روغنی به جای نفت استفاده کنند در حالی که این دو با هم متفاوت هستند. تینر یک مایع قابل اشتعال، بی رنگ و شفاف است که به عنوان هیدروکربن‌های نفتی شناخته می‌شود. درحالی که نفت یک سوخت فسیلی بوده و از بقایای موجودات دریایی چون جلبک‌ها و باکتری‌ها تشکیل می‌شود. تینرها دارای انواع مختلفی هستند که تنها یکی از آن‌ها با عنوان تینر روغنی در بازار به فروش می‌رسد.

تینر روغنی ارزان قیمت

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما