فروش ویژه رنگ های اتومبیلی

فروش ویژه رنگ های اتومبیلی مستقیم از درب کارخانه توسط شرکت بازرگانی رادین انجام می گردد.
رنگها از جمله رنگ اتومبیلی و صنعتی به لحاظ کاربردی به دو گروه صنعتی و عمومی تقسیم میشوند. رنگهای صنعتی دارای ویژگی های خاصی مثل مقاوم به خش، سایش، نم، رطوبت و اشعه فرابنفش خورشید میباشد.رنگ اپوکسی، رنگ ترافیکی، رنگ اتومبیلی و رنگ پلی یورتان اتومبیل و چوب از خانواده رنگ های صنعتی میباشند.

فروش ویژه رنگ های اتومبیلی

خریدن رنگ اتومبیلی مناسب و با کیفیت یکی از سخت ترین کارهاست. در مقایسه با سایر رنگ ها، رنگ اتومبیلی دارای ترکیباتی خاص است. به همین دلیل هم هست که هرکسی نمی‌تواند این رنگ ها را تولید کرده و به بازار عرضه کند. کارخانه های تولیدکننده خودرو، اغلب از رنگ های بسیار خاصی استفاده می‌کنند که تنها خودشان فرمول و کد رنگی آن‌ها را دارند. به همین دلیل نقاش‌های خودرو نمی‌توانند رنگی دقیقا با مشخصات رنگ کارخانه را ترکیب کرده و به خودرو بزنند.
قیمت رنگ خودرویی تا حدودی می‌تواند نمایانگر کیفیت آن باشد. کیفیت رنگ اتومبیل در زیبایی خودرو بسیار اهمیت دارد و شاید بسیاری از افراد در نگاه اول صرفا به دلیل رنگ، خودرویی را برای خرید انتخاب کنند. به همین جهت کافیست تا پیش از سفارش رنگ خودرویی حتما در مورد این موارد اطلاعات کافی کسب کنید.که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بازرگانی رادین تماس بگیرید.

ارتباط با کارشناس فروش بازرگانی رادین

مهندس بختیاری

09129685441

02166095800

فروش ویژه رنگ های اتومبیلی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما