قیمت آستر واش پرایمر

قیمت آستر واش پرایمر را می توانید از کارشناسان ما در بازرگانی رادین استعلام بگیرید و جهت خرید آن اقدام نمایید.
محصول واش پرایمر یک آستر پرداخت کننده سطحی دو جزیی بر پایه رزین پلی وینیل بوتیرال می باشد.این محصول جهت افزایش چسبندگی بر روی سطوح فلزی غیر آهنی مثل آلومینیوم، مس و سطوح گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان لایه های بعدی را اعمال نمود و فاقد توانایی لازم جهت محافظت سطح فلز می باشد.

قیمت آستر واش پرایمر

آستر واش پرایمر محصولی دو جزء بر پایه پلی و ینیل بوتیرال می باشد و به عنوان یک لایه واسطه ، به منظور بهبود چسبندگی بر روی سطوح فلزی غیر آهنی تمیز و بدون پوشش مانند آلومینیوم، مس، برنز، کادمیوم، روی و سطوح گالوانیزه اعمال می گردد . از این آستری روی سطوح آهنی تمیز نیز استفاده می شود . این محصول پس از اعمال سریعاً خشک شده و لایه ای سخت و مات ، با ظاهری یکنواخت ایجاد می نماید . این پوشش به تنهایی دارای مقاومت جوی نبوده و باید با رویه مناسب پوشیده شود . آستری واش پرایمر نباید در ضخامت های بالا مورد استفاده قرار گیرد . لذا به همین دلیل از پشت پوشی مناسبی برخوردار نمی باشد که این امر تغییری در خواص فنی و اجرایی این محصول ایجاد نمی کند.

خواص و ویژگی های واش پرایمر اپوکسی :

  • چسبندگی عالی
  • سرعت خشک شدن بسیار خوب
  • مقاومت جوی خوب
  • خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب
  • ظاهری یکنواخت

کاربرد واش پرایمر اپوکسی :

از این محصول برای بهبود و ارتقاء چسبندگی پوششها بر روی سطوح آلومینیومی، گالوانیزه،پرتز، مس و سایر سطوح فلزی (آهنی و غیر آهنی) در صنایع مختلف استفاده می شود.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما