قیمت رنگ جدول خیابان

قیمت رنگ جدول خیابان که به آن رنگ جدولی می گویند را می توانید از کارشناسان ما در بازرگانی رادین استعلام بگیرید و جهت خرید این محصول اقدام نمایید.
شرکت بازرگانی رادین پخش کننده انواع رنگ ترافیکی و جدولی در سراسر کشور است که مستقیما از درب کارخانه و با پایین ترین قیمت ،انواع رنگهای صنعتی و ساختمانی را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد.
رنگ‌ جداول که برای رنگ آمیزی جدول کنار خیابان استفاده ‌می‌شود، جز رنگ‌های ترافیکی هستند. رنگ جدول خیابان برای زیبا سازی شهر و تعیین حریم خیابان به کار برده می‌شود.

قیمت رنگ جدول خیابان

رنگ جدولی از پوششهای فوق العاده ضروری برای جداول داخل شهر محسوب می شود. این رنگ ها در کنار رنگ ترافیک مزیت های بسیار زیادی دارند که از مهمترین آن می‌توان به حفظ بافت جدول و جلوگیری از خوردگی آن و همچنین زیباتر کردن فضای شهری اشاره کرد. فام ظاهری یا تنوع رنگدانه‌ای به نسبت بالایی دارند به طوری که شما می توانید آنها را در رنگ های سفید، آبی، سبز، مشکی، زرد، نارنجی و قرمز تهیه کنید.
ممکن است ردیف های جداول به صورت تک رنگ پوشش دهی شوند حال آنکه می توان ترکیبی از دو رنگ را برای پوشش دهی جداول استفاده کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید یکی در میان از رنگ های زرد و مشکی جهت رنگ آمیزی جداول استفاده کنید که جلوه گری و زیبایی بهتری خواهد داشت.
هدف از تولید رنگهای جدولی استفاده از فناوری نانو جهت جلوگیری از پوسیدگی و همچنین افزایش طول عمر رنگ جداول در اجرای پروژه هاست.
رنگی که انتخاب می شود تا برای رنگ آمیزی جدول ها استفاده شود باید به شدت خاص باشد. قلم خوری در رنگهای جدولی بسیار مهم است.باید در نظر داشت که سطح کار از فولاد یا بتن است و سپس رنگ را با چسبندگی و قلم خوری عالی انتخاب کرد. امروزه رنگ های مخصوصی برای رنگ آمیزی جدول ها تولید می شوند.
رنگهای مخصوص جدول دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر رنگها می باشند.

قیمت رنگ جدول خیابان

انواع رنگ جدولی

  • رنگ جدول آکریلیک
  • رنگ جدول آلکیدی

رنگ جدول آکریلیک

این محصول به خاطر غلظت مناسبی که دارد، برای رنگ آمیزی جدول‌ها رنگ مناسبی است زیرا به راحتی روی سطح اجرا و خشک می‌شود. قبل از اجرای رنگ سطح کار باید خشک و تمیز باشد.
رنگ جدول آکریلیک بر پایه نفت و حلال آب تولید می‌شود. این رنگ بر پایه حلال آب با محیط زیست سازگاری دارد، آلودگی به خود نمی‌گیرد و در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهند.
این محصول چسبندگی و پوشش دهی بالایی دارد. در شرایط جوی متفاوت و اصطحکاک مقاوم است. این رنگ قابل شست و شو است و بوی نامتبوع ندارد، و همچنین زود خشک شدن از دیگر مزایای این رنگ می‌باشد.

رنگ جدول آلکیدی

رنگ آلکیدی جدولی از پلی استر اصلاح شده و اسید چرب تشکیل شده است. اسید چرب موجود در رنگ باعث منعطف شدن و سریع خشک شدن رنگ می‌شود.
این محصول محافظ خوبی برای سطح است و شفافیت خوبی دارد.
به دلیلی مقدار روغن خشکی که در رنگ به کار می‌رود به سه دسته رنگ آلکیدی روغنی بلند، رنگ آلکیدی روغنی متوسط و رنگ آلکیدی روغنی کوتاه دسته بندی می‌شوند.
به گفته دیگر این رنگ با توجه به ساختار شیمیایی به دو دسته هوا خشک و غیرهوا خشک تقسیم می‌شوند.
رنگ آلکیدی روغنی بالا، روغن خشک زیادی دارد و بعد از اجرا زود خشک می‌شود. در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است. بازتاب نور خوبی در شب دارد. برای جلوگیری از پوسته شدن این رنگ، بهتر است از پرایمر مخصوص استفاده کنید.
رنگ آلکیدی روغنی کوتاه، روغن خشک کمی دارد و دیر خشک می‌شود.

قیمت رنگ جدول خیابان

نحوه اجرا

راه‌های متفاوتی برای اجرای رنگ روی جدول وجود دارد. قبل از اجرا سطح جدول باید زیرسازی شود. در ادامه دو روش قلم‌مو و دستگاه خاص برای رنگ آمیزی جدول توضیح می‌دهیم.

رنگ آمیزی جدول با دستگاه

برای رنگ آمیزی مسافت‌های طولانی از دستگاه جدول رنگ کن استفاده می‌شود. با این کار در زمان صرفه جویی می‌شود. روش قلم‌مو زمان زیادی می‌برد.
با این روش رنگ آمیزی بسیار مرتب و تمیز انجام می‌شود همچنین کیفیت کار بالا است. برای اجرا رنگ دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که انسان آن‌ها را کنترل می‌کند.

رنگ آمیزی جدول با قلم‌مو

برای رنگ آمیزی با قلم‌مو، باید رنگ را در ظرف بزرگی بریزید سپس حلال مناسب با مقدار مشخص به آن اضافه کنید تا رنگ مورد نظر بدست بیاید. بعد با قلم‌مو رنگ را اعمال کنید.
رنگ آمیزی با قلم‌مو به دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد. قبل از رنگ آمیزی سطح باید زیرسازی شود. سطح تمیز شود و عیوب آن رفع شود تا رنگ به خوبی اجرا شود و ماندگاری داشته باشد.
مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت قیمت رنگ جدول خیابان و مشاوره تخصصی در ارتباط با نوع پروژه خود با شرکت بازرگانی رادین تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ما مناسب ترین نوع رنگ و حجم مورد نیاز برای پروژه را برای شما مشخص کنند. طبیعتاً دریافت این اطلاعات می تواند شما را در روند کار راهنمایی کند.

قیمت رنگ جدول خیابان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما