نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران

نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران شرکت بازرگانی رادین است که انواع محصولات رنگسازی روناس را مستقیما از درب کارخانه برای مشتریان خود ارسال میکند.
شرکت تولیدی و شیمیایی روناس (رنگ روناس) با ۴۰ سال سابقه در تولید انواع رنگ های صنعتی , دریایی و ساختمانی با بهره گیری از ماشین آلات و خطوط تولید پیشرفته و با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ، تلاش روز افزون خود در جهت تامین رضایت مشتریان و مصرف کنندگان به کار گرفته است.

نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران

برند روناس یکی از شرکت‌های تولیدی و شیمیایی است که از جمله بزرگ‌ترین کارخانجات در صنعت رنگ‍سازی به‌شمار می‌رود. این کارخانه فعالیت خود را در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد و هدف از افتتاح آن تولید پوشش‌های حفاظتی و انواع رنگ های مختلف بود. امروزه این برند فعالیت خود را گسترش داده است و در زمینه‌های مختلف از جمله تولید رنگ های صنعتی، ساختمانی و دریایی و انواع مختلف پوشش های حفاظتی به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های برتر و دانش روز دنیا فعالیت می‌کند.

تاریخچه رنگ روناس

برند روناس در یکم آذر ماه ۱۳۵۳ کار خود را آغاز کرد. این برند در اسفند ۵۳ اولین اقدام محیط زیستی خود را با کاشتن درختان در محوطه کارخانه انجام داد.

اولین سفارش این شرکت در سال ۱۳۵۴ برای ماشین سازی اراک بود و بعد از تحویل این سفارش، برند روناس به‌سرعت به گسترش تنوع محصولات خود پرداخت.

در همان سال برند روناس موفق شد تا اولین نمایندگی فروش خود را در اراک به‌دست آورد. امروزه این کارخانه تولیدی رنگ بیش از ۳۰۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور دارد.

در کارخانه روناس از همان ابتدا زنان جایگاه ویژه‌ای داشتند به‌طوری که در سال ۱۳۵۴ اولین خانم به‌صورت تمام وقت به استخدام شرک درآمد و امروزه نیز بیش از ۲۰ درصد از کارکنان این شرکت تولیدی را بانوان تشکیل می‌دهند.

افتخارات روناس

  • اولین شرکت تولید رنگ که توانست از وزارت صنعت، معدن و تجارت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به‌مدت ۶ سال پیاپی اخذ کند.
  • انتخاب شدن به‌عنوان واحد نمونه صنعتی در سال‌های متوالی توسط سازمان صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن اراک
  • کسب عنوان واحد نمونه صنعتی در سطح کشور
  • اخذ عنوان واحد کیفی استان به مدت ۸ سال متوالی
  • این شرکت در سال ۱۳۵۶ توانست به عضویت انجمن‌های صنعتی رنگ و رزین در بیاید.

علاوه بر این برند روناس امروزه نیز در انجمن‌های صنعتی زیادی از جمله انجمن خوردگی ایران، مهندسی دریایی کشور، تولیدکنندگان رزین و رنگ در کشور، سازندگان تجهیزات پتروشیمی، نفت و گاز، انجمن تخصصی مرکزهای توسعه و تحقیق معادن و صنایع و غیره مشغول به فعالیت است.

انواع محصولات

محصولات برند روناس انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها برای مصارف گوناگون از جمله صنعتی، ساختمانی و دریایی استفاده می‌شوند.

شما بزرگواران می توانید جهت سفارش محصولات روناس با نمایندگی های هر شهر تماس بگیرید. شرکت بازرگانی رادین یکی از نمایندگان رسمی رنگ روناس در تهران است که می توانید سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش این شرکت به سرانجام برسانید.

نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما