نمایندگی رنگ سانمارکو در تهران

نمایندگی رنگ سانمارکو در تهران ، که محصولات این برند وارداتی باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به دست مشتریان می‌‌رساند شرکت بازرگانی رادین است.
محصولات سانمارکو به صورت عمده و حتی خرد به فروشگاه‌ها وشرکت‌های پخش رنگ با قیمت مناسب توسط بازرگانی رادین عرضه می‌شود.همچنین جهت پروژهای پیمانکاری می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و محصولات سانمارکو را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نمایندگی رنگ سانمارکو در تهران

کارخانه رنگ سانمارکو با ارائه بیش از 30 گروه محصول دکوراتیو، 50 نوع پوشش ، 1500 نوع رنگ موجود،با قابلیت ترکیب تقریبا بی پایان محصولات ،راه حل های زیادی را برای نوع اوری پیش روی ما قرار می دهد و می توان گفت این راه حل ها قادر به پوشاندن جامه ای بر تن بنا با توجه یه سبک اتمسفر محیط می باشد.
با توجه به تنوع بالای محصولات سانمارکو در این بخش تعدادی از رنگ‌‌‌های مخصوص نمای ساختمان را معرفی خواهیم کرد.

ونزیاگراف:

این محصول تنها محصولی که خود کمپانی سانمارکو ۱۰ سال گارانتی بی قید و شرط به مشتریان می‌دهد.
محصول ونزیاگراف کلا با تمام محصولاتی که در داخل کشور هستند تفاوت بسیاری دارد و نمونه این محصول داخل بازار نیست، بطوریکه اصولا این محصول یک رنگ محسوب نمی‌شود و بیشتر یک سیستم اجرایی است، شبیه به یک ملات که ضخامت آن ۱۲۰۰ میکرون هست و هر مترمربع ۲ کیلو ونزیاگراف نیاز دارد، برای همین از لحاط قیمت کمی گران‌تر از باقی موارد و محصولات می‌باشد.

 واسرلاک

رنگ واسرلاک، یک رنگ ساده اکریلیک است، مثل رنگ‌هایی که در بازار شناخته شده هستند، البته با این‌تفاوت که ضخامت رنگهای موجود در بازار ۷۰-۹۰ میکرون هست ولی رنگ واسرلاک سانمارکو ۱۲۰ میکرون هست و ۵ سال گارانتی دارد، که تمامی رنگهای موجود در بازار چه داخلی و چه خارجی همچنین آپشنی را، اصلا ندارند.

تکسچر نواپلاستیک با رویه یونیمارک

نواپلاستیک هم به علت لایه میانی که بعنوان تکسچر اجرا می‌شود،باز هم یک سیستم اجرایی هست و ضخامت آن ۶۰۰ میکرون می‌باشد، به‌طوری‌که هرچه ضخامت محصول بیشتر قابلیت کشسانی بیشتر دارند.

ویژگی تمامی محصولات سانمارکو :

  • ضد رطوبت، کپک و جلبک
  • انتی یووی خورشید
  • عدم تغییر رنگ
  • ماندگاری بسیار عالی
  • بدون هیچ‌ گونه بوی نامطبوع
  • بدون انتشار گازهای مضر
  • دوستدار محیط زیست
  • ارائه کارت گارانتی شرکتی برای تمام محصولات

نمایندگی رنگ سانمارکو در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما