نمایندگی فروش رنگ کاپارول در تهران

نمایندگی فروش رنگ کاپارول در تهران که مستقیما محصولات خود را از درب کارخانه و با قیمت مناسب ارسال می‌کند، شرکت بازرگانی رادین است.
رنگسازی کاپارول ساخت کشور آلمان و جزء برترین محصولات رنگ ساختمانی پایه آب است.شما بزرگواران می‌توانید جهت دریافت لیست قیمت و شرایط فروش با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش رنگ کاپارول در تهران

شرکت رنگسازی کاپارول ساخت کشور آلمان و جزء بهترین رنگ های ساختمانی پایه آب میباشد.شرکت کاپارول با بیش از ۱۲۵ سال سابقه تولید محصولات رنگی مختلف و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین شیوه های تولید، یکی از بزرگ ترین و برجسته ترین فعالان در صنعت رنگ میباشد و در سال ۲۰۱۵ جایزه اول در تولید محصولات دوستدار محیط زیست را کسب کرد.
شرکت رنگسازی هاویلوکس، تحت لیسانس شرکت رنگسازی کاپارول آلمان، تولیدکننده رنگ های آکریلیک پایه آب می باشد.

انواع رنگ کاپارول

رنگ های آکریلیک کاپارول شامل:
  • رنگ آکریلیک موروسکو فضای خارج (نما)
  • پرایمر پایه آب آکریلیک
  • رنگ آکریلیک مالریت فضای داخل
  • و…
در ادامه این مقاله به برخی از محصولات کاپارول اشاره می‌کنیم.

رنگ مالریت

  • مالریت محصولیست که امولیسیون داخلی با کیفیت بسیار بالا ، برای نقاشان حرفه ای ساخته شده است. این محصول فاقد مواد مواد نگهدارنده است و یک رنگ امولسیونی بر پایه آب میباشد که طبق رزین های آکریلیک با قدرت پوشش بسیار بالا و قابلیت شستشو به منظور فضای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ نما مورسکو

  • این محصول با نام رنگ نمای مورسکو و یا رنگ نما کاپارول ، در پخش رنگ کاپارول شناخته میشود و بر پایه آب بوده و طبق رزین های مخصوص سیلاکریل ، به منظور رنگ آمیزی انواع سطوح صاف یا دارای بافت ، فضای خارجی بنا مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ‌مالریت آنتی باکتریال

  • این محصول یک رنگ امولسیونی بر پایه آب ضدباکتری و همچنین حاوی یون های نقره طبق رزین های آکریلیک ها ، جهت استفاده برای انواع سطوح داخلی است. مالریت W شامل ویژگی های پوشانندگی بالا و قابلیت شستشو است. این محصول بدون بو ، فاقد تینر است و یا محیط زیست سازگار استو علاوه بر این این محصول سریعا خشک میشود. در پخش رنگ کاپارول ، این محصول برای رنگ آمیزی بیمارستان ها ، درمانگاه ها مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع:   https://radinpaint.ir/

نمایندگی فروش رنگ کاپارول در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما